کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316515 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل در حال تست ۵ آیفون ۷ با قابلیت‌های مختلف است

با وجود این که تنها دو ماه از معرفی آیفون ۶ اس می‌گذرد شاهد انتشار شایعات بسیار در مورد آیفون جدید اپل هستیم. در روزهای قبل شاهد انتشار اخباری مبنی بر حذف جک ۳.۵ میلی‌متری صدا در آیفون ۷ بودیم و حالا به نظر می‌رسد اپل در حال تست ۵ نسخه از آیفون ۷ با ویژگی‌ متمایز است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ بنابر گزارش‌های جدید منتشر شده به نظر می‌رسد اپل در حال انجام تست‌های اولیه بر روی ۵ نوع آیفون ۷ مختلف است. در یکی از این گوشی‌ها، پورت لایتنینگ جای خود را به پورت یو‌اس‌بی نوع سی داده است. سایر نسخه‌ها نیز به ترتیب دارای امکان شارژ بی‌سیم، فورس تاچ چند لمسی، دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت بر روی صفحه نمایش هستند.

امکان شارژ بی‌سیم سال‌ها است که در شایعات مطرح شده است اما هیچ گاه از طرف اپل رنگ واقعیت به خود نگرفته است. از طرفی فورس تاچ چند لمسی نیز به امکان فشار بر روی صفحه نمایش با دو انگشت برای انجام عملکردهای مختلف اشاره دارد.

یکی از این گوشی‌ها نیز ظاهرا حسگر اثر انگشت را بر روی صفحه نمایش جا داده است و در واقع به اپل اجازه می‌دهد تا دکمه‌ی هوم را از گوشی خود حذف کند. دکمه‌ای که سال‌ها است در آیفون‌های اپل وجود دارد و باعث زیاد شدن حاشیه‌ی بالا و پایین در این گوشی‌ها شده است.

هر چند به احتمال زیاد اپل در آیفون ۷ تغییرات زیادی را ایجاد خواهد کرد اما ایجاد هر یک از تغییرات مذکور را در حال حاضر نمی‌توان تایید کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29371 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/09/11 تعداد مشاهده: 1770
کلید واژه ها: ,
سافت گذر